Mindre administrativt arbejde med digital logbog

0

I dag bliver samfundet mere og mere digitalt. Det betyder, at meget af det administrative arbejde kan håndteres digitalt, hvilket sparer ekstremt meget tid. Det betyder også, at du får et klarere overblik og lettere kan oprette grafer med statistik, hvilket kan være meget nyttigt. For eksempel bliver bilindustrien og logistikindustrien digitaliseret. En stor del af dette er, at i stedet for at skrive deres køreoptegnelser i hånden, er de fleste mennesker gået over til at håndtere dette digitalt.

Digitale kørselsregistre gør det lettere for alle involverede, uanset om det er personen, der kører eller den ansvarlige, der holder styr på alle. Derudover minimeres risikoen for menneskelige fejl, en digital kørselsrekord registrerer automatisk veje og skaber et mere troværdigt overblik for alle. Så undgås misforståelser, og alle kan føle sig mere trygge. Ved hver kørselsmulighed kan den, der kører, let markere, om turen var privat eller ej, hvilket også gør det lettere for mange og gør det muligt at fjerne det administrative arbejde.

Ved at bruge en elektronisk logbog fra MiniFinder kan du reducere det administrative arbejde, hvis bilen bruges til service. Med denne hjælp vil det være lettere at holde styr på din kørsel, hvad enten det er til privat brug eller til forskellige aktiviteter såsom transport eller logistik. At få overblik over deres medarbejderes kørsel kan gøre det lettere for mange virksomheder og gøre deres daglige arbejde mere effektivt.

Derudover betyder en digital logbog knyttet til GPS -funktionalitet andre fordele og skaber en helt uvurderlig sikkerhed for mange. På mange arbejdspladser kan det være usikkert at køre selv, men ved hjælp af positionering kan du føle dig mere sikker, og det betyder et større overblik over medarbejderne. Skulle der opstå en ulykke, kan stillingen være den vigtigste, og ofte skal du hurtigt få den ud. Så kan det være uvurderligt bare at kontrollere sporingssystemet og se den nøjagtige position, både fra tid til anden.

Det er også muligt at bruge GPS’en som en slags tyverisikring for virksomhedens køretøjer. Især hvis de er små og diskrete, kan det være svært for biltyven at lægge mærke til det. Dette kan betyde, at du hurtigt kan finde ud af, hvad der skete med et bestemt køretøj. Det gælder uanset om det er et biltyveri, en ulykke eller hvis du bare vil have tilsyn. At kunne oprette forbindelse til en digital logbog giver også medarbejdere mulighed for at fokusere på vigtigere opgaver.

Læs mere om elektronisk kørebog fra MiniFinder